Highlights.


Livet är fullt med höjdpunkter, vissa är bättre än andra och dem ingår varje dag i våran vardag på något sätt. 
En höjdpunkt för mig var dagen jag klarade min uppkörning, kan inte beskriva den känslan med ord. Jag hoppade hela vägen till busshålls platsen och var helt överlycklig. För mig var denna höjdpunkt ett mål som blev uppnått, att ha körkort till sommaren och det fick jag! Ruset i min kropp och lättnaden är obeskrivlig. Höjdpunkten för mig handlade även om att jag inte ska underskatta mig själv, att man ska tro på det man kan och gör och inte låta något eller någon hindra en, man ska sätta mål framför sig, jag menar inte att man ska belasta sig själv, men det är kul att bocka av hur mycket man uppnått och se hur man utvecklats. Det är viktigt för oss individer, för det får oss att växa, även om vi inte märker det själva, så märker andra det! :)



10/3-08

Vilka är dina höjdpunkter?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är!!!

för fan att jag inte bara kan klara min uppkörning!

jag är så jävla mobbad haha men jag ska fan klara den om en månad!!!

ses i skolan!

kram

2009-04-07 @ 21:37:02
URL: http://fuckpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0