foxy.


Har funderat ett bra tag på att skaffa en tatuering, det enda som hindrar mig är tanken att den kommer vara föralltid.
Tänk om man ångrar sig när man blir äldre, så sitter man där med en tatuering som är helt världelös bara för att man var crazy in the head när man var ung :P fast å andra sidan vet jag att man måste tänka igenom beslutet noga och man kan inte tveka när man väl sitter där och redan fått sitt första streck inristat på armen. Har tänkt mig något på handleden, vilket jag tycker är supersnyggt! Just nu ritar jag bara med bläckpenna något larvigt som hjärta, för mycket Carolina Gynning inspiration, men hon är grym ändå! En annan tuff brud i lyförpackning är Megan Fox, hur snyggt placerade tatueringar har inte hon? ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaaaaaan vilken grym blogg du har!!

2009-08-26 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0