Diamonds are forever, they're all I need to please me, they can't stimulate or tease me, they won't leave in the night, have no fear that they might desert me


Pratade nyss med mamma som är i USA och självklart kan jag inte undgå att säga vad jag verkligen skulle vilja ha därifrån! Med ett positivt svar sa hon att jag skulle lägga ut det jag ville ha på bloggen så skulle hon försöka fixa det, mee like :) Hoppas hon lyckas hitta något av det här...


Parfymen Daisy från Marc Jacobs är en favorit
som jag sniffat på ett antal gånger då jag jobbat
och typ sprutat halva flaskan på mig själv, super!





Chanel brillor, något i den stilen är jag ute efter.
Amber Rose är ju hur grym som helst.
Glöm inte kedjan mamma! ;)





Alexander Wang väskan, hur länge ska jag tjata om att få den?
Jag vill ha den NU, NU, NU! Jag nöjer mig inte med fejk, det ska vara the real deal ;)







Smycken med döskallar eller något med nitar.
Vet att jag redan har fått ett supersnyggt halsband,
men fler i samlingen skulle inte skada ;)




Alla vet hur mycket jag diggar Beyoncé!
Massa dvd skulle uppskattas :)


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Wang-väskan är dösnygg! Har bara fake tyvärr, har inte ens vågat kollat priset på den, vad kostar den? ;) too much i think.

Härlig blogg!



SV: ja ellerhur? :)

2009-12-24 @ 23:30:06
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0