Female intuition.


Skjortan som jag har på mig som många har undrat över kommer från H&M´s herravdelning. Har varit på deras avdelning och snokat runt lite och hittat massa snyggt, som tur är för min del dåra, finns det massor kvar! Man ser verkligen skillnaden på killarnas och tjejernas avdelning. Hos oss kan man ju nästan inte hitta något eftersom det tar typ slut på 20 sek...tufft! För att även ni ska få chansen att kolla i lugn och ro, utan att känna att allt är slut rekommenderar jag att ta en titt lite då och då hos herrarna, kanske inte ta över deras provrum, men åtminstone erövra några plagg :) Här kommer mina favoriter, självklart finns det mer, men det får ni hålla ögonen öppna på...Såhär skulle jag iaf bära dessa plagg;



- jeans, uppvikta ärmar, öppen skjorta,
gärna någon cool tisha under, knyta nersidan av skjortan så att modellen blir något annorlunda





- jeans gärna stentvättade och slitna, coola accessoarer, under kavaj






- jeans, over-knee stövlar, uppvikta ärmar, pärlörhängen, stor väska






- Leggings, grå/svarta stuprör, ankleboots/converse, uppvikta ärmar
långa halsband, gärna överdrivet många, lössittande tisha under, gärna någorlunda använd


 


Kommentarer
Postat av: E

bra tips till killarna också:)

Snyggt P!!!! ;)

// E

2009-12-02 @ 19:16:04
Postat av: Anonym

Thanx Elenaki! :D C.u soon!

2009-12-02 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0