In my high heels that's when I get to tryna be cute, messing wit u I'm still dancing in my high heels, can't you tell that I'm feeling you, what you wanna do?


Som vanligt kommer jag fortfarande tjata på kläder, väskor och skor med detaljer. Jag tycker att det hela blir mycket snyggare och det sticker ut. Självklart håller jag med om att den klassiska stilen som för mig är enkel och rak passar bättre i andra tillfällen. Har hittat ett par sjyssta grejer från Nasty Gal som jag bara inte kunde motstå att visa. Dem har både nya kläder och vintage, spana gärna in deras lookbook för inspiration. Grymt!
Själv har jag satsat på ett liknande halsband på första bilden och även skinndetaljer på byxor och leggings...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0