It's a hot day and I'm dressed lightly, I move carefully trough the crowd, here everyone is so vulnerable and I'm as well


Såhär vill jag se ut idag. Jag vill känna mig bekväm med pösiga kläder och skippa dem tajta jeansen och bara se stor och fluffig ut, mysigt! Har jag vinterfeber? ;) Favoriten är såklart oversize kavajen, själv har jag köpt en skjorta från herravdelningen, det funkar utmärkt! Det bästa med det är att ingen har en likadan, jo förutom killarna såklart, men dem brukar ju inte vara lika hypade över kläder som vi tjejer brukar vara...eller har jag fel? Vi är ju shoppaholics på högsta grad!




Raquel Zimmermann


Kommentarer
Postat av: hannah

Super skön stil. Ha en fin onsdag:) kramis

2009-12-02 @ 14:41:54
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0