It's time to make a start to get to know your heart, time to show your face, time to take your place, in every speck of dust in every universe, when you feel most alone, you will not be alone


Jag är trött. Vädret gör mig ännu tröttare. Men jag har ju helgen att se fram emot, vilket kommer bli superskoj!
Imorgon blir det att skjutsa till Arlanda, så jag lämnas ensam, men jag är inte ledsen för det. Tvärtom! ;D Jag kommer ha en superskön semester med lugn och ro, filmkvällar, utekvällar och allt möjligt här på hemmaplan.
Ska försöka göra något vettigt som att plugga nu, det enda som jag tycker är vettigt att göra hela tiden är att hinna blogga. Bloggen känns som mitt lilla extraknäck även fast jag inte får betalt, men kul är det ju, något sånt tröttnar jag inte på ;)




Kommentarer
Postat av: marwa

Hej Petrish! har börjat blogga nu.. kolla in min blogg o hur klänningen blev :) alla älskade den hehe =) puss!

2009-12-09 @ 17:46:25
URL: http://marwalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0