Some girls won't dance to the beat of the track, she won't walk away but she won't look back, she looks good but her boyfriend says she's a mess.


I år ska mitt nyår vara lyckat, och jag är på god väg. Middagsbiljetter fixade, spanat in en klänning, tänkt ut sminket och förberett hur dagen kommer se ut. Mina nyår har alltid varit misslyckade, allitfrån taskiga hemmafester som spårar ur eller till sådana som råkar sluta vid 10 av någon konstig anledning, ush och fy! Nyår ska vara dans, champagne, fyrverkerier, härligt umgänge och massa skratt och såklart ett jädrans kalabalik vid tolv slaget!
Var och spanade in lösögonfransar och tycker att det skulle vara kul att testa, har nämligen aldrig gjort det förr så varför inte ha det till det perfekta tillfället som nyår? Var inne på Make-Up store och där fanns det massor, föll extra för fransarna som påminde lite om Lady Gaga stilen, coolt! Ska dit igen och köpa mig ett par, någon som testat?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0