We're gonna fuel the fire, gonna stoke it up, we're gonna sip this wine and pass the cup, who needs avenues, who needs reservoirs, we're gonna show this town, how to kiss these stars


Har letat efter en fusk-skinnväst när jag tillslut hittade den! Den lyste upp från mängden och då menar jag plaggen i butiken såklart. Den kommer användas flitigt både nu till vintern men även till sommaren med jeansshorts och Mc boots, till vintern kommer den användas med leggings och ankleboots, hur jag kombinerar får ni förhoppningsvis se mer av på bild. Det jag fastnade extra för var detaljerna på axeln, att den är skrynklig, kort i längden och dragkedjorna på framsidan och fickorna. Ni som är intresserad av vart jag köpte den får klicka till sig ett inlägg på bloggen! ;)








Kommentarer
Postat av: Julia tb

Åh vilken snygg väst! Verkligen dösnygg, love it;)

Ha en underbar kväll! Kramar<3

2009-12-08 @ 19:18:25
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: simone

Riiiktigt snygg den :D

2009-12-09 @ 14:37:29
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0