090310.


Åh, sitter och försöker få in massa kunskap i mitt huvud, men känner att jag börjar tappa tråden, det går lixom inte bara längre, känner mig heller inte riktigt motiverad efter att jag suttit 12 timmar i sträck, typ! inkl. paus...imorrn har jag nämligen tenta (igen), känns som att jag hade tenta igår typ ha ha ha! Imorgon kommer ni få ta del av mina efterlängtade skor från Zara, dem är för heta! Bilder kommer senare så håll dig uppdaterad. Det har kommit in en hel massa snygga pumps på Zara där klackhöjden är minst 10 cm och det brukar inte funka för min del, men ibland gör jag undantag och faller för grupptrycket, ja menar skotrycket! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0