Details.

Nu är jag äntligen hemma efter en lååång dag i solen. Måste säga att jag fick lite färg på armarna i alla fall! Härligt! Roligt när man ser folk på stan dra upp tröjan för att verkligen steka på och fixa brännan på magen! Själv avvaktar jag med det där lite till :) Har snurrat runt i butikerna och spanat in detaljer på dem kläder som ja tyckte representerade det ganska bra :) Finns alltid mycket mer och överdrivet...
Detaljer är nummer ett i sommar och det märker man även på dem flesta kläder som är ute i butik! Det piffar upp din outfit och gör det hela mer snyggt helt enkelt. Själv är jag en detalj spanare och gillar det som sticker ut lite :)
Vad tycker du är snyggt?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0