lista.


1. Namn? Petra 
2. Exakt ålder? - 87.04.25
3. Vart bor du? - Sthlm
4. Bor tillsammans med? - Mamma, brorsan, pappa
5. Husdjur? - Dammtussarna i mitt rum?
6. Färg på ditt hus? - Vitt och ljusrosa typ...
7. När är du född? - Aprilbarn
8. Klass? - Back in the days!
9. Favoritfärg?- Neutrala färger, helst.
10. Något jobb? -  Absolut, 2 t.om!
11. När ska du sova ikväll? - ligger redan i sängen
13. Duschat idag? - nej, men igår!
14. Kramat någon idag? - Mamma
15. Pussat någon idag? - :(
16. Vad har du ätit? - Spaghetti
17. Dagens klädsel? - trendigt värre ;)
18. Typiskt du att säga: Chillpill in the ocean!
19. Dagens sötnos? - S. en gång sötnos, alltid en sötnos
20. Dagens roligaste? - Läraren som kasta en penna på mig för att förklara en grej i skolan! Catch =D
21. Har du många vänner? - Dem jag behöver finns i min närhet, resten slösar jag inte min tid på.
22. Hur många har du kysst? - top secret!
23. Vem kramade du senast? - S och mamma :)
24. Hur många vill du ha sex med? - Så roligt ska vi inte ha det :)
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - Zero, men hämnden är ljuv annars! muhaha :)
26. Musik som spelas just nu: Beyoncé
27. Har du pojk-/flickvän? - Sssssssss........
28. Vem pratade du med i telefon senast? - S.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "Jag saknar dig min Petorr!!!"
30. Kallas för: Petrish med 4 h haha!



Kommentarer
Postat av: lina

:)

2009-05-19 @ 15:09:23
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: aa :)

2009-05-19 @ 17:35:47
URL: http://sandrautanm.blogg.se/
Postat av: Jessica Limont

Svar; yes ska jag göra när jag har tid :)

2009-05-19 @ 20:30:01
URL: http://www.MrMrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0