What 2 buy.


Var inne i butiker och spana in dessa! Blev inspirerad av Givenchys look gällande accessoarer där dem verkligen överdriver med halsbanden så nacken knappt orkar :P Har även spanat in ett annat smycke från Indiska som jag lägger upp på bloggen så fort det är inhandlat. En annan grej jag kollade in och som jag även köpte var t-shirten från Gina Tricot, snyggt, coolt och trendigt! Köpte trippel strl dvs i XL fastän jag egentligen har typ XS-S, men gillar när det hänger löst, gärna med jeansleggings, glansleggings eller sådan som man själv har klippt sönder när man är uttråkad! :P


H&M, 59,50:-


Express yourself! :)
Gina Tricot, 99:-

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Gud vilket fint halsband! Måste kollas in :) Billigt också!

2009-05-14 @ 15:36:17
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0