Black edition.


I helgen fick jag goda nyheter, precis innan kvällen skulle bjuda på dans. Jag ska på arbetsintervju! Självklart festade vi loss lite extra för den superbra´iga nyheten. Nu gäller det ju bara att få jobbet oxå, men det ska väl inte vara så svårt efter några års erfarenhet från detaljhandeln ;) Har tänkt mig en klassisk, casual outfit och som i alla fall går jag alltid på intervju i svart färg, det känns alltid lite mer sofistikerat på något sätt, jag bryter gärna av färgen med någon häftig detalj...



















Helmut Lang, Stella McCartney,Luella, YSL


Kommentarer
Postat av: Sassy

Het sko!

2009-11-16 @ 07:58:54
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0