Only for the fashionistas.


Idag var jag och en kompis på shoppingspaning. Var väldigt nyfiken på hur det hade gått för Jimmy Choo kollektionen och beslöt mig för att gå till H&M. Blev rätt chockad när jag såg hur mycket skor som fanns kvar och klänningar som hängde på galgar. Var det inte värsta hypen över det hela? Iofs var jag inte ute efter något speciellt, men jag är alltid lite nyfiken på vad dem olika gästdesigners kommer att leverera. Ganska imponerad var jag, men dock rätt dyrt...tyvärr blev det inte ett par Jimmy Choo´s för varken mig eller min kompis men hon köpte ett par ankleboots som är riktigt grymma, kolla bara in discobollen! ;D Vad tycker du om Jimmy Choo kollektionen, hiss eller diss?











Kommentarer
Postat av: Bea

Läckra skor!

2009-11-17 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0