Getting money divas getting money, If you ain't getting money then you ain't got nothing for me


Morsning! Som vanligt snurrar ordet mode alltid i mitt huvud, det är kanske därför jag vaknar med huvudvärk nästan varje dag, inte för att det är en dålig grej utan för att det är så pass kul att jag bara inte kan släppa det ifrån mig. Jag har 4387548957 idéer om outfits dagligen som jag ser framför mig och det är även därför jag har denna blogg, för att lasta av mig lite idéer och minska min huvudvärk step by step ;D Här kommer ett steg av alla 4387548957!




H&M, Scorett


Kommentarer
Postat av: Emilia

Riktigt tjusigt måste jag säga! :)

2009-10-19 @ 21:40:13
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0