Me & my girls at the party with the diamond zinati's, I'm that classy mami with the Marilyn Monroe body


Im back! Nu är det färdigpluggat för idag, imorrn fortsätter jag plugget i bibblan, där jag sitter just nu och bloggar! :)
Jag ska börja införa pluggrutiner, känner att det är dags och bli lite mer seriös, bra att man kommer på det sista året, men man brukar ju säga; bättre sent än aldrig :) Disciplin har jag iofs men jag känner att jag behöver lägga ner lite extra mycket krut på pluggandet. Avslutade min dag med att handla ett efterlängtat armband ;)


Kommentarer
Postat av: Sassy

Snyggt armband!



Ja, en pälsmössa sitter fint nu när det är så kallt!

2009-10-14 @ 18:15:20
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0