Rain On Me.


Tjenixen! Idag är det regn och dystert. Ingen människa syns ute, man vill bara krypa ner i sängen och dra för rullgardinen och knappt titta ut. Ush, sånna här dagar önskar man verkligen att man kunde trolla sig bort till en varm plats med paraplydrinkar. Men men, nu är det som det är och man ska ju uppskatta det man har. Skönt att jag iallafall ska hitta på något senare ikväll även om krafterna säger emot, men lite piggare lär jag väl ändå bli! :) Hittade även ett par pumps som jag mer än gärna skulle vilja ha, vilka det blir får ni väl se snart, dem är iaf suuuuper snygga! Lateeer!



Kommentarer
Postat av: Elena

Jag håller med dig, att gosa ner sig under en filt och en bra film eller bok skulle vara härligt!

2009-10-17 @ 14:56:53
URL: http://ellisono.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0