Info.

Ni läsare börjar öka med tiden och jag är super glad att ni hittar hit! Ni får gärna dela med er av vad ni tycker ska fram här på bloggen, det kan vara alltifrån dagens outfit, ja till nästan vad som helst! :) Ni får även tycka till om vad som kan göras bättre för det är ju till ER den här bloggen riktar sig till. Många bloggar tar upp tankar och känslor men för min del stannar dem gärna hos mig, men är ni för nyfikna så kanske jag kan bjuda på ngt smaskigt!
Mode är det centrala här på bloggen varvat med texter som för mig uttrycker mina tankar och känslor.
Jag svarar även på frågor om ni är intresserade av att veta mer om vår webbshop, skonamig.se annars kan ni såklart klicka er in på www.skonamig.se.
För er som är intresserade av Reklam/Pr så läser jag nu min utbildning på Stockholms Universitet, har ni frågor om eran drömutbildning så tveka inte att fråga, jag ska försöka svara så gott jag kan.
Till dess att vi hörs så får ni ha en bra dag för nu ska jag återgå till pluggandet!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0