sleepy.


Innan läggdags tänker jag på:
vad jag ska ha på mig imorrn?
varför min dator har drabbats av en död pixel?
att jag har tappat min mobil tusen gånger, men den vägrar gå sönder helt? Vill ha en nyyyy!
varför jag gått runt i stan som en idiot för att hitta en pälsväst när jag redan lagt undan en?
att kolla vädret inför imorrn
kan inte grannarna bara hålla käft?
att jag måste byta kudde eftersom fjädrarna sticker ut, det sticks!
varför inte jag kan vinna 100.000 kr i 25 år?
att jag vill ha en hund i julklapp, romantico!
skulle inte säga nej till att vara med i en musik video på MTV, ha ha ;)
att jag helt enkelt tänker för mycket!!!!!!


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Naw, vilken söt bild :D



Sv; Ja, det skall jag göra! :)

2009-09-11 @ 11:26:13
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0