Go girl it´s ya birthday, open wide I know you're thirsty, say ahhh say ahhh and we don't buy no drinks at the bar, pop champagne cause we got that dough, let me hear you say ahhh you want me say ahhh


Min födelsedag närmar sig med stora steg och det är sjukt hur snabbt tiden går. Kan inte fatta att jag blir äldre för varje dag som går, men verkligheten hinner ju ikapp en. Okej, nu låter det som att jag ska fylla 30 men ta det minus 7. Tänkte börja planera vad jag ska hitta på för skoj på min B-day, några förslag?




Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sweetie! Snälla hjälp mig att välja färg. Jag har beslutsångest :)Vilken färg tycker du är snyggast?



Kram!

2010-04-13 @ 09:59:59
URL: http://HelloNicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0