I am I'm too fabulous, I'm so fierce that it's so nuts, I live to be model thin, dress me I'm your mannequin


Vilken kväll och vilket draaag! Kvällen började hos min kompis för att sen dra vidare till East och sen Solidaritet. Vi hade sjuuukt kul, vill bara ta fredagen i repris! Träffade på riktigt trevliga människor med glatt humör, sånna behövs det mer av :) Och på tal om musiken så finns det ingen musik som slår det som kommer ur högtalarna på Sollan ♥ Vi drack, dansade och hängde med Dj:s natten lååång! Ikväll fortsätter äventyret fast på en annan destination, känner att jag behöver sömn om jag ska orka hålla ögonen öppna, när folk skulle till jobbet, skulle jag hem...Lateer!






Kommentarer
Postat av: Em

Sv: Ja det verkar vara helt otroligt vackert där :D Jag har aldrig varit där men vill dit! Vilket ställe rekommenderar du?:D

2010-04-10 @ 17:32:47
URL: http://mellowmello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0