I'm obsessive when just one thought of u comes up & I'm aggressive when just one thought ain't close enough, u got me stressin' incessantly pressing the issue 'cuz every moment gone u know I miss you, I'm the question and you're of course the answer


Skulle egentligen till skolan idag för lite C-uppsats skrivande när jag fick ett tidigt sms av min kompis att hon är sjuk, så istället blir det en dag på stan för min del och imorgon återgår vi till plugget. Njuter verkligen på morgnarna av att se solen skina när man vaknar och väckas av solsken, det är det bästa sättet att börja dagen på. Igår bokade jag tid för soldusch. Ska man vara fin och fräsch kan man inte se blek och ful ut! Så på torsdag står jag i duschen och öser massa spray, brooown sugaaah! ;) Trots att klockan knappt är 8 föredrar jag att vakna tidigt då man är ledig, då känns dagen mycket längre och jag hinner med så mycket mer än att bara lata i sängen till 10, sova kan man göra sen. Nu ska jag hoppa i duschen, tvätta och föna håret och dra till stan fin och fräsch. C.yaa!


Saknar...


Kommentarer
Postat av: sarase

åh tack :) guu brun du är på bilderna!!

2010-04-28 @ 12:29:34
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Sondremargrethe

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-11-14 @ 12:30:30
URL: http://sondremargrethe.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0