In december every sign has it's own mode, I was in love with a Sagittarius see the emotions he put me through, from Capricorns to Aquarius they all got their different minds, the affection of a Virgo which sign matches good with mine?


Ibland kan jag tycka att det är lite lustigt med horoskop. Ibland stämmer dem verkligen och ibland är dagens horoskop en total flopp. Jag brukar oftast läsa horoskop slutet av dagen för att se hur mycket som stämde in på mig och vissa situationer, istället för att få reda på hur min dag kommer se ut i förväg, om man nu tror på det :)

Vad tycker du om horoskop?




Kommentarer
Postat av: Nadia

sv:Åh okej,va i H&M idag hittade inte den där.Synd riktigt snygg var den!

2010-04-06 @ 19:40:19
URL: http://nnadiagramej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0