Roll those eyes girl twist them hips girl swing those hands all in the air, If you wonder why you never had a girlfriend I think I made myself clear, girl change your ways right now today, stop hating me baby find your own identity


På fredag får jag min lön, och då jäklar ska det bli shopping. Måste hitta något snyggt att ha på mig på min B-day, och klänning ska det vara! Är ute efter något fodral liknande och gärna med snygg urringning på baksidan eller på sidorna. Sen ska jag försöka boka tid för naglar och hinna sola ett antal gånger, jag kan ju inte gå runt och vara blek?! Mycket jag måste hinna med, får försöka klämma in det i dagarna.


Något i den här stilen är jag ute efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0