Sweet dream or a beautiful nightmare.


Go natt bloggen, tar och avrundar dagen med ett inlägg. Kom nyss hem från en rätt så tidig tjejmiddag, vi hade det riktigt trevligt, alltid lika roligt att få sig ett gott skratt, men nu känner jag mig verkligen rätt utmattad. Sovit typ 3 timmar allt som allt, käkat en massa gott och druckit en massa gott. Imorgon blir det en såkallad hälsodag, då ska jag se till att vila ut, äta och dricka bra, andas frisk luft och ladda ny energi för den nya veckan. Inget slår tröttheten efter en utekväll, och på tal om det så fick jag ett mess av en kompis som skulle ut och röja och hade jag inte varit ute igår och spenderat bort all min energi skulle jag minsann slå partyklackarna i taket ikväll. Lägger förhoppningsvis upp några bilder så småningom, jag måste ju godkänna dem först ;)



Every night I rush to my bed
With hopes that maybe I'll get a chance to see you
When I close my eyes I'm going out of my head
Lost in a fairytale, can you hold my hands and be my guide?



Kommentarer
Postat av: Saaara

hahahahaahaha dom ska heeeeelt klart godkännas innan dom kommr någonstans!!!

2010-04-11 @ 01:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0