Then she said Te amo then she put her hand around my waist, I told her no she cried Te amo, I told her i'm not gonna run away but let me go, my soul has arrived without asking why, I said Te amo wish somebody would tell me what she said


God morgon! Kom rätt tidigt idag till skolan, så jag får vänta ut tiden med att blogga. Slutar 12 idag sen ska jag ut i vårsolen en stund och sen hem för att sedan gå på spanska som jag läser varje måndag kväll. Igår sökte jag jobb som inköpsassistent så jag får hålla tummarna att dem hör av sig. Ska söka massvis med sånna jobb, någon måste ju nappa!


Hace conferencia!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hoppas någon vill anställa dig:)

2010-04-19 @ 12:11:22
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0