Whatever you want I got it Papi, don't hesitate holla at me, what I'm lookin' for Is simple you see


Tyvärr kommer bloggandet vara rätt segt till måndag då min dator är på lagning, har ju alla bilder där som tillhör bloggandet. Men självklart kommer jag försöka göra mitt bästa ändå. Tänkte slänga upp dagens inspiration. Mysigt fredagsplagg och kombinationen är ju perfekt! Själv ska jag börja rota fram kvällens outfit, typ hela min garderob består av svarta plagg, känner mig lite trött på den färgen men med tanke på vädret känner jag för att vara lite on the darkside ha ha :) Får se vad jag kombinerar, jag hinner ju ändra mig minst 20 gånger. Ibland är det nog bättre att inte ha så stora valmöjligheter, det skapar ju bara förvirring! Ikväll drar vi till favvo stället, dem spelar grym musik och något säger mig att kvällen kommer bli MVG! ;)






Spana in mjukisarna, ska du satsa på byxor har du svaret här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0