You got me spinnin like a merry go round, feels like I'm flyin but I aint off the ground, fallin fast I'm afraid can't escape there's no way, never had a feelin like this before


Idag ska jag iväg på soldusch, men först är det plugg som gäller, känner mig galet stressad, mycket på en gång. Ibland förstår jag inte hur man pallar trycket, men människan är väl skapad för stress också. Konstigt nog så löser allting sig i slutändan, men det är just i kaoset som man känner att saker och ting är omöjliga, fast allt är ju möjligt som man brukar säga. Jag får tänka positivt om jag inte ska gå under, C-uppsatsen börjar ge mig ångest, trots att det inte är mycket kvar i plugget så har vi väldigt mycket att göra!


Jag efter soldusch...dowh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart solduschade du :)?

2011-02-10 @ 12:41:07
Postat av: Anonym

Kommer inte ihåg namnet på salongen, men det ska jag försöka ta reda på :)

2011-02-10 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0