I'm so very hot that when I ride your mansion you ain't call cops you call the firestation, 'cause my love is so sweet you'll be zoom, zoom, zoom, don't even get me started on my bada-boom-boom


Varför ska dem man älskar bo så långt bort? Idag åker moster hem, så vi ska till flygplatsen vid fyra. Har knappt haft tid att umgås med henne då jag typ har jobbat  varje dag i sträck i tre veckor. Igår var min sista dag på mitt vikariat, dem verkade vara supernöjda med mig så jag kommer nog jobba där fler gånger. Fan vad roligt jag har haft på jobbet och så mycket jag har garvat. Igår avrundade vi mosters resa med att käka på O´learys, åt en fet biff haha, låter som värsta gamen, men jag var så jäkla hungrig, kände mig knappt mätt efter. Sen föreslog jag att vi drar in till stan och sitter på något mysigt fik, så vi tog bilen och stannade utanför Café 60. Supermysigt ställe och vi känner dem som jobbar där. En dag gav dem oss tre påsar fulla med bullar att ta hem eftersom dem skulle få in massa annat. Yummi! Åt typ bullar 1 månad i sträck, big moma! Nu ska jag bjuda moster på frukost, inte hemma utan på något café. Fan vad jag är rastlös, måste hitta på saker hela tiden, annars känns det som att livet suger...Ciao 4 now :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0