I've been hurt before stay around for a while, let's work it out, let's try to make it happen, don't do the things that other guys did to hurt me, they make me cry, break my heart, oh why?


Skypade nyss med en vän som kommit hem från Grekland, har inte sett henne på evigheter känns det som, så vi ska ta en spontan runda i stan, alkohol är inte inkluderat ikväll då jag jobbar imorgon. Vi har sjukt mycket att snacka om, så det blir en fika, typiskt tänker ni killar nu, men ni funkar ju likadant fast över en bira ha ha. Tänkte ta på mig shorts men vädret börjar svalna och jag pallar inte frysa om vi ska sitta ute så därför bytte jag ut shortsen mot jeans, snabba puckar här minsann!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0