So happy I could die, be your best friend yeah I'll love you forever, up in the clouds we'll be higher than ever



Trots att sommaren är över alldeles för snart är det lika bra att skippa sommarkläderna och gå över till höstkläder. Överskatta inte dom få soliga dagar genom att shoppa en massa nya shorts, tunikor, sandaletter och allt vad det nu kan vara. Satsa på jeans, leggings, stövlar/boots, kappor, grovstickade tröjor. Höstmodet kommer bjuda på en massa snyggt! Själv har jag gömt mina sommarkläder längst bak i garderoben, men som idag plockar jag nog fram ett par :) Bjuder på H&M´s höstmode. Spana in skinnjackan som redan är poppis och som garanterat kommer klä många...









Höstens favorit.







Satsa på mönstrat.






Jeans skjortan gör fortfrande succé.
Satsa gärna på en skjorta med detaljer.







Stickade tröjor är ett måste i höst.
Själv satsar jag på grovstickade tröjor i over-size modell.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0