How can I love somebody else If I can't love myself enough to know when it's time, time to let go


I förrgår var det uppsats slutspurt, snart är vi klara! Känns underbart, längtar tills vi har lämnat in och fått ett betygsutlåtande, det kommer nog vara den bästa dagen i mitt liv, som vi har fått kämpa med uppsatsen, gah!
Igår kväll kom en kompis över, vi drog på födelsedagsfirande, typ 30 sekunder hemifrån mig, kunde lika gärna kommit i pyjamas typ haha. Riktigt kul hade vi och så många vi var, så många att vi fick en utskällning för att vi var så högljudda.Men man lever bara en gång so make the best of it!  Idag har jag jobbat sen 8 imorse och slutade 4 vilket är grymt bra tid, men samtidigt är jag sjukt trött. Fick stå och larma och galga varor hela dagen, tillslut gav jag upp och då var det dags och dra hem. Jag får sjukt mycket inspiration när jag ser alla varor, nya som gamla, kan inte sluta tänka för mig själv hur snyggt det ena skulle passa med det andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0