Love is all we need to make everything complete, If we try to live together and be happy you and me are one, and we've only just begun so let's make a new beginning and have some fun



Våra utgångar brukar alltid vara helgalna, men i lördags var det faktiskt rätt lugnt. Vädret var ju inte det bästa men trots det, trotsade vi det och gick ut i våra partykläder, skippade klackarna för jag orkade verkligen inte besvära mig ytterligare. Vi drog på en hemmafest på Söder hos några killkompisar som min kompis känner, sen tog vi taxi till ett annat ställe på Söder som faktiskt inte riktigt var i min smak, men några roliga typer träffade vi på. Så länge man har trevligt sällskap kan man lika gärna sitta på en parkbänk, ni fattar! Efter stället som jag knappt kom ihåg namnet på, eller jo det hette Ett ställe tog vi ytterligare en taxi till Berns, grymt bra drag och vilken musik, love it! Bästa kvällen på länge och när jag kom hem ska jag nog inte ta och avslöja haha men sent vart det ;) Igår blev det en promenix runt Djurgården i hela 5 timmar med min nya favvo, kan ni fatta, jag kommer vakna med träningsvärk så det bara skriker om det, men vad gör det när man har trevligt sällskap? Nu ska jag vila och hoppas på en lugn morgondag...



Tack för en underbar dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0