Why oh why you don't love me and you say goodbye, if you leave me I will make you cry, boy you set my heart on fire, take me higher


Igår sprang jag runt på stan och fixade lite saker, än tänker jag inte avslöja vad jag ska göra eller kanske aldrig. Det kommer bli hur spännande som helst, jag är förväntansfull. Sen ringde jag en kompis och frågade om hon hade tid för att klippa mig och visst hade hon det så jag drog dit och blev riktigt nöjd. Mitt hår växer skit segt så jag bad henne klippa pyttelite, vill knappt se någon skillnad på längden förutom att jag nu har mer uppklippt men det ser man knappt heller tydligen haha. Kom hem för en stund sen, var med bästa Emma, vi har alltid lika kul tillsammans och vi blir alltid lika knasiga, me love u long time haha, sjuk humor har vi oxå! Ni ska bara veta ;) Hmm, bäst att avsluta inlägget innan det blir massa babbel i onödan, lätt hänt att det blir så när man är rastlös och sitter och proppar i sig massa godis...Ps. jag älskar min naturliga hårfärg (ego) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0