Yes it was a beautiful day, It's gone be a beautiful night, break out the champagne everybody get a glass, let's start it off sexy, what do you say?


Spanade in Elin Klings enorma armband och jag som älskar XXL accessoarer föll direkt. Armbanden kommer från Weekday så har jag tur finns dem kvar, föredrar nog silver. Kopparfärgen skippar jag nog. Imorgon är det ju löning, så ni kan gissa vad jag ska göra :) Har spanat in en hel del, bland annat väska och skor som jag ska ta en närmare titt på. Men som vanligt gäller samma regel, ut med det gamla och in med det nya. Köper jag något, måste minst ett plagg jag sällan använder ryka, annars kommer min garderob kollapsa...



Bild lånad från Elin Kling och Weekday



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0