I left the engine running I just came to see, what you would do if I gave you a chance to make things right


Fan vad arg jag blir när saker och ting ska krångla på nätet. Nu går det helt plötsligt inte att fixa resevisum och kostar gör det också! Får hoppas att det löser sig och att det är något fel på hemsidan, annars får jag väl ringa till amerikanska ambassaden. Var iaf och fixade mitt hår idag, det tog typ 1 ½ timma. Frisörerna är superduktiga och det är sjukt hur snabbt de klipper hår och resultatet blir FAB! Rakpermanent ska tydligen hålla upptill 6 månader och duscha håret får man göra efter 3 dagar. Jag betalade 800 kr, och det var såå värt!


fashioncopious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0