Shopaholic is what they call 'em my addiction my prescription, gimme shoes and give me bags how much you want I need 'em bad, all them girls be checking my bags while they be jockin’ my swag, I guess you know I'm bad



Sitter och skriver på sista uppgiften för delkursen som ska lämnas in imorgon, känns hur bra som helst!
Trots att kursen inte riktigt har varit min grej om man säger så, har det gått över förväntan. Skönt att ha kammat hem poängen och det enda som är kvar att göra är att söka efter examensbevis, sen åker jag till USA! Skrev ut biljetten igår och nu börjar jag verkligen inse att jag åker om ett par dagar. Flyget går 09.00 från Arlanda så jag måste upp rätt tidigt, och jag mellanlandar i New York! Synd att jag inte har tillräckligt med timmar i den hektiska staden att utforska. Sen bär det av till San Diego, Kalifornien där äventyren börjar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0