Anybody could've told you right from the start, it's bout to fall apart so rather than hold onto a broken dream, I'll just hold on to love


Hinner ta och skriva ett inlägg innan jag ska till skolan. Igår köpte jag iPhone, att det ska vara så svårt att få tag på den vita, visste inte att den var så poppis, men jag hann haffa den sista typ! Riktigt nice är det att ha en, men det är mycket att lära sig, men så är det med allt nytt, saker tar tid men när man väl kan det så är det lätt som en plätt!
I veckan blir det enbart plugg, ska lägga min lilla iPhone åt sidan, annars lär jag sitta med den hela tiden...
Har verkligen ingen lust att kliva upp ur sängen, TIDIGT, för att veta att jag ska stå och vänta på det där jäkla tåget i minst 40 min tack vare alla förseningar. Under sånna här taskiga perioder borde alla få ledighet så att man istället kan stanna hemma och jobba. Man märker att folk börjar bli frustrerade och man har ju tappat tålamodet för lääängesen. F*CKU SL och allt som har med VINTER att göra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0