I finally came 'round, I'm back on solid ground, can't let it get me down.


Okej, dagen började med ett långt telefonsamtal med examinatorn. Har ett par kurser som jag verkligen vill byta ut och som verkligen känns helt hopplösa. Fattar inte varför jag sitter med magisterstudenter som dessutom är utbytesstudenter och enbart pratar engelska när jag knappt kan 1+1 typ?! Hopplöst på riktigt! Dagen blev mycket roligare då jag skulle ha min första utbildningsdag på H&M. Paradiset att få jobba på ett sånt ställe om man andas, pratar, äter tänkte jag säga haha och drömmer om kläder. Personalen var hur trevliga som helst och jag fick lära mig massor och dessutom fick jag läsa en fet pärm på typ 43874285 sidor!!! Fick bra första beröm och dem tyckte att jag lärde mig snabbt och att det var bra framförallt som nybörjare och på H&M, fast å andra sidan har jag jobbat inom detaljhandeln ett bra tag nu, så det är väl lite vardagsmat varning på det hela :) Ser verkligen fram emot att få utvecklas på H&M, det ska bli mitt andra HEM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0