I think every part of me is addicted to your touch, cause everything I got inside of me, got me needin' you so much


Jäkla huvudvärk! Vaknat två dagar i sträck med världens bultande huvudvärk och så nyser jag typ hela tiden. Kombinationen är ju oslagbar! Igår hade vi det riktigt trevligt, satt på O´learys, ett stort gäng på åtta personer, vi åt, drack och umgicks. Sedan skulle vi hem och vad händer då? Min kompis ringer och säger att deras bil har fastnat i garaget, och att det kostar 1500 kr att få ut den! Så jag åker tillbaka och plockar upp alla sju personer och vi hade världens fest i bilen, trots att jag var rädd för att bli stoppad av polisen körde jag i typ 140 för att inte åka fast, hur tänkte jag där? ha ha...! Nu blir det frulle, plugg och sen ska jag ut och söndagsroa mig. Ska kolla på en riktigt snygg lampa till min lya, har spanat in den ett bra taaaag nu, så nästa steg blir att den hänger på mitt tak!

 


 

 


Kommentarer
Postat av: Henriknicoline

Great site

2011-11-16 @ 07:27:23
URL: http://henriknicoline.blogcheapster.com
Postat av: Anonym

Thanx! Keep reading :)

2011-11-16 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0