So you're doing better now, everybody comes around but you don't really need 'em, cause you're stronger and you're better, and you're ready for whatever


Klockan 10.30 var jag på plats. Nervös och ivrig var jag, men det är ganska självklart när man är ett steg närmare sin dröm. Man vill verkligen visa hur mycket man vill det här, men samtidigt vill man ju ändå hålla en låg profil och inte verka galen. Jag hoppas och tror jag gjorde bra ifrån mig. I veckan får jag svar, make it eller break it?
Wait & see...;)



Kommentarer
Postat av: marwalicious

ALICIA KEYS. yes we like!

såg bilderna från egypten fan va najs baby :)

2010-02-03 @ 00:37:07
URL: http://marwalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0