Why everytime I try to tell you how it feel, It's like a hiccup-cup come and it won't come-come, soon as I think I'm bout to share my lovin, that's when the hiccup's comin


Har precis ätit en lätt lunch och tänker redan på vad jag ska äta ikväll, gam eller gam? Men det är faktiskt redan fixat! Ikväll blir det ut och äta med tjejorna, vi har bokat bord vid nio så jag hinner plugga massor fram tills dess.
Ska dricka massa mojitos och äta stark mat, muhaha! ;) Känns riktigt skönt att få göra något annat än att bara sitta med massa tråkig text som ska matas in i huvudet...gah! Give me a break!!




Kommentarer
Postat av: Tommylene

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-19 @ 15:28:35
URL: http://tommylene.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0