Back on track!


Nu är jag tillbaka på hemmaplan efter en härlig och super rolig vecka i Egypten. Kan inte beskriva med ord hur roligt vi har haft det, utan det får bilderna förklara :) men det kommer senare! Hur har ni haft det? Det känns som jag missat så mycket när jag varit borta och bloggandet har ju verkligen inte varit på topp, men nu ska det bli ändring på det. Känns riktigt segt att komma tillbaka från 30 graders värme till minusgrader, varför kan inte Sverige ha sol året om? Buhu...:( Jag som har blivit så brun, nu är det tebax till vinterjackan. Vi får hoppas att slasket snart är över och att våren börjar kika fram...




Kommentarer
Postat av: Elena

Åh. Jag vill också till ett varmare ställe. (:

2010-01-20 @ 16:37:46
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Noaiqra

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-08-31 @ 12:25:38
URL: http://noaiqra.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0