I be on the hotline like err'day makin' sure the DJ know what I want him to play, you know I got my top back and my beat low rockin' my stunna shades and turnin' up my radio


Igår drog jag iväg på bio med min kära mor och såg It´s complicated, en bra film med många olika budskap, sånt brukar jag gilla. Idag blir det utgång, att man inte tröttnar, har ju festat och förbrukat alkohol en vecka i sträck nu och då menar jag under min semester såklart. Men men, den dagen lär väl komma, då kommer jag verkligen föredra annat än utgångar. Nu måste jag bara komma på vad jag ska ha på mig, det är ju så kallt ute att man inte orkar vara kreativ med sina outfits, men lyckas gör jag alltid tillslut ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0