I don't want another pretender to disillusion me one more time, whispering words of forever playing with my mind


Semestern är över och nu är det tebax till verkligheten. Det känns tufft. Jag trivs i värmen och jag mår som bäst då. Sommarkläderna är tillbaka i garderoben och nu tar jag fram vinterkläderna igen. Var i butikerna och inspirerades av vår och sommarkläderna och jag kan knappt vänta tills man får gå med bara ben och solen som omringar en. Hittade en snygg klänning och en halsduk som fick följa med hem. Har shoppat en del även då jag var på semester. Självklart kommer ni att få se vad jag har fyndat. Men nu till ett par pumps som jag föll för, dessa kommer från skopunkten och kostar runt 350 kr.




Kommentarer
Postat av: Lilian

Du är toppen PETRRRRRRRRAAAAAAAAAAA.

Fin smak!

2010-01-22 @ 00:15:23
Postat av: Anonym

Tack Lilian! Kul att du läser min blogg :D

Kram!

2010-01-22 @ 09:01:54
URL: http://walkfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0