Let me download u.


Ni som har varit inne på H&M har nog sett den här. Det ska tydligen vara en kjol, men då undrar jag hur dem har tänkt sig att det ska vara det? För det första är midjan supersmal, okej den är stickad men ändå. Själv använder jag den som halsduk, om någon ser mig på stan men som har den som kjol, kan du ju bara vinka ;) Jag älskar kombinationen av det svartvita i stickningen och den passar utmärkt med min skinnjacka. Vill du veta priset? 2 good 2 be true, muhaha! Halsduken kombinerar jag med skinnjacka, leggings med skinndetaljer, tröja från Monki med dragkedja längst med ryggen och väska från Michael Kors. Nu drar jag iväg på bio, ciaao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0