Passion chokes the flower 'til she cries no more possessing all the beauty hungry still for more


Jag har länge varit ute efter en klänning med bar rygg, tycker det är himla snyggt och framför allt feminint. Hittade en supersnygg sådan igår och på rea till och med! Måste nog säga att turen var med mig där...
Imorgon blir det utgång för min del och då ska klänningen komma till användning, extra snyggt lär det bli med solbrännan. Till klänningen kommer jag självklart använda rött läppstift ;) Spana in hur snyggt Amber Rose bär upp klänningen...Dessa typer av klänningar är en klar favorit hos mig.




Kommentarer
Postat av: jea

Åh ja det är himla fint att visa upp en bar rygg.

2010-01-23 @ 09:02:43
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0