Slow down I just wanna get to know you, but don't turn around cuz that pretty round thing looks good to me, slow down never seen anything so lovely, now turn around and bless me with your beauty



Är du..

Arrogant: beror på situation
Osäker: Sällan
Trött: Sängen är min bästis
Intressant: Absolut!
Smart: Beror på...
Barnslig: haha JA! har såklart en seriös sida oxå!
Liten: Den tiden är förbi...
Lätt: som en fjäder ;)
Skoltrött: Examen 2010!
Rolig: Oftast
Pratglad: Yepp!
Frågvis: Om det är något jag inte förstår
Organiserad: verkligen, dock är inte min garderob det
Hälsosam: Nja, kollar inte antal kalorier på det jag äter direkt
Blyg: Sällan, men kan vara
Attraktiv: Självklart! det måste man ju tycka om sig själv ;)
Lätt uttråkad: JA
Vegetarian: Nopp!
Besatt: av kläder
Pålitlig: 100 %
Filosofisk: faktiskt, drömmer mig bort


Har du..

För många vänner: Hellre få nära vänner än många ytliga
Förföljelsemani: Känslan säger mycket
Tvångstankar: Om jag dragit bort sladden till plattången innan jag ska ut, jobbigt värre!
Färgat håret: Endast slingor, men då såg jag ut som en levande morot
Brutit några ben: Ush nej!
Några piercings: Öron och naveln, vår spontanitet var lätt värt det Kitty ;)
Egen dator: Självklart!
Gjort bort dig rejält: Jag har kommit undan med sånt
Bra självförtroende: Absolut, så länge ingen kommer till skada
Komplex: Nej
Kysst någon: Jepp!
Haft sex: ska man avslöja sånt här?
Tagit nakenbilder: OMG?
Sagt jag älskar dig till någon idag: :(
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: hihi
Dumpat någon: Det låter taskigt, slut känns bättre...men ändå inte?!
Stulit någonting: Aldrig!
Gjort något olagligt: Nej

Vem...

Saknar du: ps.
Vill du döda: människor som gör andra illa, till den grad att någon dör. RIP Nancy Tavsan
Rörde dig sist: skakade hand med en person
Slog du sist: Jag slåss inte
Kramade du senast: Kompis
Kysste du senast: ;)
Skrev du till sist: Kompis
Vill du vara som: mig själv såklart
Sårade dig sist: jag har sårat, inte blivit sårad :(
Vill du bli galet full med: Fina tjejer blir inte fulla :)
Gjorde dig riktigt glad senast: Min solsemester som är bokad. Here I come Sunshine♥
Fick du sms från senast: Kompis
Ringde dig senast: Kompis
Ska du gifta dig med: Tror på ödet
Får dig att skratta: Mig själv och dem som står mig nära


Senast..

Vad använder du just nu för skor: MC boots
Fest: Nyårsfirandet är en fest jag SENT kommer glömma
Mat du åt: Lasagne, Yummi!
Glädje: Mitt liv känns härligt just nu
Dröm: Väskor, blev knäpp!
Väntar du på: positivt svar!


Kommentarer
Postat av: naadia,

sv: säger bara l y c k o s dig!

kmr du därifrån? =)

2010-01-04 @ 17:43:38
URL: http://nnadiagramej.blogg.se/
Postat av: naadia

sv: haha aha .. ha så kul då! =)

2010-01-04 @ 17:50:00
URL: http://nnadiagramej.blogg.se/
Postat av: ♥

Sv: tack för kommentaren btw fin blogg :D

2010-01-04 @ 20:52:30
URL: http://fashionqueens.blogg.se/
Postat av: SIEL

haha jamen, det är ju det :D

2010-01-04 @ 20:53:31
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: Ciiz

:D

2010-01-04 @ 22:25:45
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0