Summerlove.


Känner att jag inte lyckas bli bättre, har varit hes och nästan tappat rösten, blivit sjuk och haft feber, vad kommer härnäst? Efter nyårsfirandet var jag helt förstörd, kan ju bero på att vi dansade i 12 timmar non-stop och att vi sedan gick ut i det iskalla vädret efteråt. Värme+kyla=sjuk?! Ska upp från sängen och äta en god frukost med varm choklad och bara slappa. Många har ju börjat skolan, men inte jag! Jag hinner till och med åka på semester innan jag börjar, skönt med lååånga lov. Nedräkningen har börjat, om 5 dagar är jag i värmen. Love it!




Kommentarer
Postat av: Petra

jaah och jag älskar det :D ! <3

2010-01-07 @ 12:17:31
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0